2010. január 30., szombat

Állapotjelentés

.
Tegnap voltam utoljára orvosi ellenőrzésen a bokám végett. A megnyugtató jelenléttel rendelkező doki azt mondta többször már nem kell mennem. Igaz, a letörött kis picipöcök még ott kószál, de már elkezdett felszívódni és már olyan pici, hogy már csak "képlet"-ként emlegették a hivatalos leírásban.

Azért sajnos még legalább egy hónap mire közelít a tökéletes állapothoz. Legalábbis most úgy érzem. Na nem baj, szép fokozatosan visszatérek

Wow! És most teljesen magamtól jöttem rá,hogy egy szmájlit hogy lehet a szöveg mellé beszúrni, hogy ne bontsa szét teljesen a szövegsorokat! Juhhéj!
Azért olyan nagy szám ez nekem, mert a HTML kódba kellett belepiszkálni és azt én nem tanultam sehol, csak próbálkozom magam rájönni a megoldásokra. Végül is anno pont így egyedül tanultam meg használni a számítógépet nulláról. Később volt már segítségem is, akiknek felhetettem a kérdéseimet. 
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése