2010. január 23., szombat

Tara, a név

.
A nevemről és arról, hogy miért használom, olvashattok a honlapomon.
Ide csak egy rövid ismertetőt írok. Nem én választottam, ő választott engem. :)

A Tara szanszkrit jelentése: Csillag.

"There is a figure in Tibetian Buddhism known as Tara from the Sanskrit root. Which means to cross or traverse, and also to liberate. She is a divine apparition of gentle loveliness who will deliver us from the shackles of our fears and desires, from the illusion that is our thoughts and perceptions of the world."

Szabadfordításban:
Létezik egy alak a tibeti buddhizmusban, aki Taraként ismert.
Jelentése: áthalad, keresztez, felszabadít, megszabadít. Isteni megjelenése a gyengédségnek, szeretetreméltóságnak, kedvességnek, aki megszabadít bennünket félelmeink és vágyaink bilincséből, az illúzióinktól amik a gondolataink és a világszemléletünk.


És hogy megszabadítsalak a sok munka és a komolyság rabságából legalább egy kis időre, csatoltam a blogomhoz egy kis ajándékot, hogy játszhass a csillagokkal

Görgess az oldal legaljához.
Úgy vettem észre, ha végetér, akkor csak az oldal frissítésével tudod újraindítani. Legalábbis nekem csak így működött.
Kellemes felszabadulást!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése