2010. február 11., csütörtök

Fodrásznál

.
Ma az élet olyan mélyreható kérdésén gondolkodtam, amit este a fodrász fog feltenni nekem:
- Csináljunk frufrut vagy ne csináljunk? :)
És mint minden egyes alkalommal az a válaszom, hogy: fogalmam sincs. :)
Ilyenkor valahogy mindig kihagy az emlékezetem és azonnal elfelejtem, hogy valaha jól állt-e a frufru... vagy azt szeretem-e jobban, hogy a szemembe lóg és azonnal göndörödvén 3 éves kislány benyomását tudom kelteni... vagy azt, hogy frufru nélkül egy pillanat alatt tudok lenyalttehén frizut készíteni magamnak, ami nem mutat túl jól egy kacér pillantás mellett :)

De ma felkészülten akartam odamenni, így már korán feltettem az említett kérdést magamnak, hogy legyen időm elmélázni rajta, ne pedig 3 mp időt kapjak a válaszadásra úgy, hogy ollóval a kezében áll készenlétben mögöttem az elkövető.

A fodrásznál adható rossz válaszok:
- nem tudom milyen hajat szeretnék, rád bízom
(ajaj! kedvenc mesterünk belelkesedik és 3 féle színűre festi a hajunkat és katonarövidségűre vágja majd)

- csak egy kicsit vágjunk
(valójában ez az a mondat, amit sosem hallanak meg... mindig sokat vágnak/most is)

- valami szolid frizurát szeretnék
(megmos, megfésül, megszárít, fizetsz. ezt otthon is megtehetted volna magadnak)

A fodrászom védelmében azt is hozzáteszem, hogy már sok éve járok hozzá és sosem voltam elégedetlen a végeredménnyel. Ezért is járok hozzá még mindig.

Nagyon fontos alapszabály: fodrászhoz CSAKIS ESERNYŐVEL felszerelkezve szabad elindulni!!!

Én betartottam ezt a szabályt, így nem áztam meg a teljesen váratlanul érkező esőben :)
Viszont a legkisebb nedvességre is göndörödik a hajam, így mire hazaértem már csak emlék volt a szépre beszárított frizurám. Ezért fontos a jó vágás! A jó vágással kócosan is mutat a frizura.

Nézzük ma mire jutottunk :) Webkamerával csináltam a képet, úgyhogy minőségi fotót ne várjatok.
Rövid lett, rövidebb mint gondoltam. Így nem annyira csajos. De tavaszra pont megnő annyira, hogy könnyedén belekaphasson a lágy és friss tavaszi szellő :)


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése