2010. március 13., szombat

Mindenféle

.
Most nincs konkrét egy témám, amiről beszélnék. Sok témám van, sokféle dolgokkal foglalatoskodtam az utóbbi napokban.

* Például végre megcsináltatom a testi kiegyensúlyozásomat, avagy fogászat a XXI. században.
Ingyenes filmvetítésen válaszokat kaphatsz a fogakkal, fogászattal kapcsolatban olyan kérdésekre, mint
  • mit érdemes tudnod, mielőtt fogorvoshoz mész?
  • mi köze van a fogaknak a gerinchez, az izmokhoz?
  • és még sok érdekességet
Hasznos tudás, érdemes rászánni másfél órát a filmre. Itt bejelentkezhettek és akkor mentek a vetítésre, amikor az nektek időben megfelelő:
http://www.testikiegyensulyozas.hu/pages/page.php?pa=46a83fdb-6182-6543-c64f-4a3aa613590c&pi=gEbeQw&sr=UDtDiu

*Más. Gondoltam megválok a tévémtől. Már több éve úgysem volt előfizetésem semmilyen csatornára, ahhoz meg elég nagydarab és jóállapotú tévé, hogy csak a port takarítsam róla. Szóval meghirdettem és szerencsésen el is adtam. A helyére pedig beszereztünk egy nagy monitort, amire kivezetjük a notiról a filmeket, ha épp mozizni támadna kedvünk :)

* Más. Költői kérdés - szerintem úgysem tudunk rá válaszolni :)
Vajon miért van az, hogy a nagy bevásárlóközpontokban alig van választék? Persze van kismillió üzlet, kismillió termékkel, de valójában szinte mindenhol ugyanazt árulják. Bőr hátizsákot kerestem. Volt ugyan kb. háromféle választható nagyon drágán... de minden üzletben ugyanaz a háromféle volt. Aztán találtam egy bőráru- és cipőboltot bev.központon kívül, ahol sokkal nagyobb volt a választék, normálisabb árakon - igaz, még itt sem találtam meg, amit kerestem, de legalább tudtam válogatni.
Majd ma kimentem a szombati piacra, ahol "ócsóáruk" vannak (nem kínai piac!) és ugyan nem bőrből, de találtam olyan hátizsákot, amilyet kerestem. Méretre, zsebszámra, kinézetre minden stimmelt. És csak 1500,- Ft volt. Ilyen egyszerű táskát vajon miért nem tudtak bőrből elkészíteni a drága boltokban?? Vagy a szakboltban?? Van egy sejtésem, hogy ha elviszem ezt a táskát egy bőrdíszműveshez, akkor ennek a mintájára simán tud nekem bőrből is készíteni egyet olcsóbban, mintha a bőrboltban megvettem volna....
De így vagyok az egyszerű ruhadarabokkal is. Egyszerűek és egyszerűen nem lehet őket kapni. Régimódi kisboltokban lehet csak őket fellelni (amilyen boltokra már vadászni kell, mert a multik felfalták őket), illetve az ilyen szombati piacokon.
Ilyen ruhadarabok például: bugyi, hálóing, jégeralsó, zokni, fehér vagy fekete - minta nélküli póló, köldöknél továbbérő póló, stb.
Persze mondhatjátok, hogy ezek vannak a bev.központokban is.... Na igen. Kb. 5x annyi pénzért, és csak olyan változatban, ahol a bugyin valamelyik tervező nevét kell olvassam minden pisilés alkalmával, vagy a hálóingemen muszáj egy hatalmas virágnak ékeskednie vagy egy óriás dizni-figurának. Ha láttok valahol sima, egyszínű, hosszúújjú hálóinget, ami nem nagymamastílusú és nem 10e-ért adják, feltétlenül szóljatok!
Ma a szombati piacon vettem 5 darab bugyit. Jó minőségűek (tudom, mert előző héten vettem kettőt és kipróbálás után úgy döntöttem visszamegyek többért), olcsók (1300 Ft volt az 5 db!!), kellemes anyagból készültek, és láthatóan nem egyszerhasználatos minőségűek! A páromnak vettem alsógatyát, darabját 500 (!) ft-ért, tökéletes anyagú, dögös fazonú - ilyet a bev. központban kb. 1500-2000-ért tudtam volna venni. Ja és mind volt a méretünkben! És kedvesek voltak az eladók! Semmi unalmas tinipillantások mint a bev.központban és még zavaró sokféle zene sem volt a háttérben. Igaz, fújt a szél, de legalább a friss levegőn voltam...
Szóval szeretek szombati piacra járni! :))

*Más. Úgy látszik a T-Tapp fórumunkban belejöttem a fordításokba és bekerült az angol-magyar fordítás az aurámba, mert a munkahelyemen is megbíztak egy fordítási munkával, amire még sosem volt példa korábban :) Persze ez más jellegű szöveg...

*Más. Ma már nem csacsogok tovább a mindenféléről, vezessétek le a heti feszültséget játékokkal. Íme:


Jó szórakozást!
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése