2010. június 30., szerda

A II. T-Tapp tréningünk

.
Legutóbbi bejegyzésem óta írtam egy kis csalogató cikket is,
ide kattints az olvasásához.

A tréning remek volt! Kirsten [Tucker] is egy tündér és nagytudású edző, akárcsak Kat [Creedon] és nagyon jó tréninget kaptunk tőle. Pár újdonság is volt a mozdulatokban, amivel tovább növelhettük a hatékonyságukat. Végig tolmácsoltam, ami meglepően könnyen ment, miközben én is izzadtam a többiekkel :) Én imádom, ha nem csak egyedül csinálom otthon, hanem társaságom is van a tornához! (Lehet, hogy ezért szervezek mindig tréningeket? :D )
Sajnos a többiekkel nemigen tudtam beszélgetni a végén, mert Kirstennel indultunk várost nézni. Csatlakozott hozzánk a kedvesem, és egy darabon a barátnőm is - aki szintén nyomta velünk a kétórás kemény tappot.

Gyakorlatilag gyalogoltunk végig a városon, fel a Várba, hidakon át, megjártuk a Margitszigetet is, és óbudát is. Este fél 10-re értünk haza, így elmondható, hogy a tréninggel együtt kb. 11 órát gyalogoltunk. Ami azért nem egy könnyed séta :)
De mivel nagyon jól éreztük magunkat, így hamar elment az idő. Egyedül a kislábujjam és a talpam kezdett tiltakozni úgy a 8. óra magasságában, ki is alakítottam egy helyes vízhólyagot a lábujjamra. De sebaj! Egész nap sokat beszélgettünk, sokat nevettünk, jókat ettünk, szép dolgokat láttunk.

Idén augusztusban várható, hogy Kat Creedon újra eljön hozzánk és lehet nála magánórákra befizetni, illetve Kirstent várjuk vissza jövő május környékére egy tréningre. Aki most nem volt, akkor pótolhatja.
Idei tappogó csapatunk fotója. (Kirsten középen térdel rózsaszín felsőben)

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése