2010. július 5., hétfő

Újabb szelet élet

.
Cikkírásra adtam a fejem. Foglalkoztam én már oly sok mindenfélével az életemben, megtalált egy újabb érdekesség...bár egy Hetestől ez nem meglepő. [Enneagram karakterem a Hetes]
Igyekszem azonban nem csapongani, hanem inkább elmélyülni a tevékenységeimben. Ez nem minden alkalommal sikerül, azonban ami tényleg megragadja a figyelmem, arra hajlandó vagyok időt, energiát, munkát áldozni a mélyebb megismerésért és a több tudásért, tapasztalatért.
Végignézve eddigi tevékenységeimen, találni pár olyat, ami évek óta velem van. Mint például a mozgás és mozgásfejlesztés. Immár 10 éve, hogy ez a téma a mindennapjaim része. Ezen már magam is meglepődtem :) Átmentem már sok tapasztaláson a különféle mozgásfajtákkal.
Az utóbbi időben felcseréltem a csoportos óratartást rendszeres magánórákra és nagyon szeretem! Az egy egész más kaland. Mindig is szerettem látni, ahogy a változások finoman beívódnak az órákon és a gyakorlások által a résztvevő mozgásába, tartásába, hozzáállásába.

Nem is olyan régen, januárban még törött bokával feküdtem itthon és szenvedtem többször a tevékenységek hiányától, máskor meg élveztem a semmittevést. Akkor télen még "megjósolta" egy barátom, hogy hamarosan olyan sok dolgom lesz, hogy addig élvezzem a semmittevést, amíg még gyógyítgatom a lábamat. :) Igaza lett. Tavasz végeztével valahogy beindultak a dolgok, azóta sokan keresnek és bizony oda kell figyelnem, hogy a naptáramban annak is hagyjak helyet, hogy pihenjek és a kedvesemmel és önmagammal is töltsek időt.

Az egyik ilyen hirtelen felbukkanó lehetőség az életemben a cikkírás. Derült égből jött az ajánlat, mi lenne, ha rendszeresen cikkeket írnék a HarmoNet oldalára. Nemcsak néhanapján, mint korábban. Időt kértem, hadd aludjak rá párat, mert egy-két cikket megírni nem ugyanaz, mint rendszeres munkát végezni a témában. De gondoltam ilyet még úgysem csináltam, így fejest ugrottam a lehetőségbe. Ezért aztán különféle témákban fellelhető leszek a közeljövőben néhány írásommal a HarmoNet oldalán.
 
Ez egy új fókusz, egy új kihívás a számomra, fel kell kössem a gatyámat úgy érzem :)
Szurkoljatok!

Mostmár csak a nyaralást kell belepréselni valahogy a naptáramba :)

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése