2011. február 8., kedd

Az ártatlanság kora

.
... amikor még minden előttem. 16 évesen, nőiességem kapujában állva, még átlépés előtt, de már látva mi vár a túloldalon. Tele érzelmekkel, vágyakkal. Először táncolva gondolatban tudatosan, először megélve mennyi mindent adhat a tánc nekem. Először megérezvén hatalmamat és erőmet, először gyúlt tűz a lelkemben önmagam és a világ iránt és a mély, szenvedélyes szerelem iránt.

Most hallgatva ezt a zenét, minden emlék azonnal élővé vált, apró részletekre emlékszem, fényekre, érzésekre meg kamaszkori pattanásokra :)
Akkoriban vég nélkül hallgattam ezt a számot és most is ugyanazzal a nyitott boldogsággal tudom végigtáncolni. Magamnak. A saját érzéseimnek.
Ha valaki meglát közben, menthetetlenül belém szeret, óvakodjatok! :) Mert ebbe a dallamba bújva én magam vagyok az ÉLET.

George Michael - Father figure

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése