2010. január 10., vasárnap

Író - Olvasó találkozó

Amikor van ihletem, akkor írok is. Általában verset vagy rövid történeteket. Szeretem a csattanókat és az önmagába visszatérő történeteket. Írni is, olvasni is.
Regényírónak nem biztos, hogy jó lennék, mert bevallom nincs türelmem olyan hosszan kidolgozni és felépíteni egy világot. Viszont szeretem őket olvasni.

Egyik kedvenc íróm: Duncan Shelley. Ő az, akinek bármely írása számomra letehetetlen és szívesen olvasom újra és újra.
Tőle a kedvenceim: Amer tánca, Kunoichi trilógia (Elme Gyilkosai)

Az utóbbi időben sajnos nem találkoztam egy múzsával sem. Ennek két oka lehet. Egyrészt lehet nem talált meg, mert költözködtem :))) , másrészt túlságosan belemerültem a test tanulmányozásába, a mozgásokba, így kevésbé szárnyalt a fantáziám. Pedig jó ám az, amikor nekemugrik a múzsa és csak úgy repkednek ki a szavak a tollam alól :) Hmm..... most nosztalgiázom :))

Tarts velem és olvasd el a korábbi - megosztásra érdemes műveimet. Bíztatásképp: TÉNYLEG rövid történetek és rövid versek :))))


1 megjegyzés: