2010. január 12., kedd

Blog lánclevél?

Köszönöm a "Kreatív Blogger" "díjat". Bár nem hiszem, hogy rövid életű blogom rászolgált volna erre... Ha igen, annak nagyon örülnék.
Csakhogy láttam már ezt a díjat már több helyen és nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem több mint egy blogon terjedő kedvességnek álcázott lánclevél. Íme, még én is bedőlök neki valamelyest, mert bár nem rakom ki a fotóját, nem követem a szabályait, azért mégis egy külön bejegyzés születik róla. Hmm...
Pár szóban néhány gondolatom a témában:

- Írjak 7 dolgot magamról... erre van a blog. Lesz itt majd 7 és 77 is... Akit érdekel, majd elolvassa.
- Nem szeretek olyan szabályoknak vakon engedelmeskedni, amiknek a megalkotásában nem vettem részt, vagy nem fogadtam el, vagy nem látom az értelmét.
- Nincs is 7 blogos ismerősöm még, akinek el kéne küldenem :) Majd ha lesz 7, akit kreatívnak tartok, talán szimplán küldök nekik egy dícsérő kommentet és nem kötelezem őket arra, hogy szabályokat tartsanak be és keressenek másik 7-et.
- Csak olyannak adok "kreatív" díjat, akit tényleg annak tartok. Nem adok csak azért, mert épp rajta van az ismerőseim listáján. Még akkor sem, ha ez jó reklám lenne. (az lenne?)

Kedves lányok, akik rám gondoltatok: Köszönöm!
A kritika nem a kedves gondolatnak szól, hanem a számomra értelem nélküli lánclevélnek.
Bár érzem, hogy ez a dolog semmiség, és csak felfújom, és már megint túl vastagon fog a piros ceruzám :))) Hát ilyen is vagyok, piros ceruzás tanárnéninek álcázott VérNyúl :)))
De nem kell féljetek, a telihold már elmúlt :)))
.

1 megjegyzés: