2010. január 4., hétfő

Mivel mutatnád be magadat?

Nemrég újra megnéztem az Amélie csodálatos élete c. filmet (alapmű, tessék megnézni!).
A filmben nagyon remekül és igen frappánsan mutat be sok szereplőt a szerző avval, hogy pár rövid
mondatban elmondja róluk, hogy ki mit szeret vagy nem szeret.
Aki látta már a filmet, szerintem egész biztosan elgondolkodott már rajta, hogy őróla vajon mit lehetne így pár mondatban elmondani?

Ma ez eszembe jutott, mert épp órát válogattam a bloghoz, amikor hirtelen bevillant, hogy mi alapján is válogatok :)
Így gondoltam pár mondattal bemutatom magam:

  • nem szeretem az olyan órákat, amiken nem lehet rendesen látni az időt
  • nem szeretem ha rabolják az időmet 
    (pld. ikea labirintus, ahol végig kell járni az egészet reklám céljából, ahelyett, hogy célirányosan mehessek ahová indultam; vagy online hirdetési módok végeláthatatlan öndícséretei és az ígért lényegig képtelenség eljutni)
    • nem szeretem ha valaki magyarázkodik vagy másra hárítja a saját felelősségét

    • szeretek evés közben a kedvesemmel Star Treket nézni
    • szeretem a zacskósleves tésztájának végnélküli hosszú kanyargását
    • szeretem a falevelek susogását és a tenger hullámzását hallgatni
    • szeretek mezítláb a napsütötte fűben sétálni
    • szeretem hallgatni a hajnali csendben a madarak ébredező hangjait
    • szeretek spontán felkacagni és nem tudni abbahagyni
    Persze a listát lehetne még hosszan folytatni, de akkor ugye már nem hívhatnánk rövid jellemzésnek :)
    Valószínű, hogy ha valaki más jellemezne engem, akkor nem ezek a dolgok jutnának eszébe rólam. Mindenkinek a saját nézőpontja szerinti fontos dolgok tűnnek fel. Tehát ami nekem fontos, azt fogom értékelni vagy kritizálni a másikban. Így tökéletes képet kaphatunk magunkról egy másik ember segítségével, hogy a mi életünkben mit tartunk fontos, megemlítendő dolognak :)
    .

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése