2010. február 7., vasárnap

Lepkepillangó

.
Éreztem én már egy ideje, hogy most azon van a sor, hogy lelkileg tisztázzak magamban ezt-azt (már megint), hogy a testem is végre összhangba kerüljön azzal, akinek belül érzem magam. Bár lehet a testem eddig is így csinálta, csak nekem nem tűnt fel, mert annyira mást akart az elmém.

És egyértelműen a békémre van szükségem, hogy azzal foglalkozhassak, amihez igazán értek és amit igazán szeretek csinálni. Hogy behúzzam magamhoz a lehetőségeket hozzá.

  • emberek mozgatása
    (az izzasztástól a helyes tartáson át az önismeretig)
  • tanítás
  • írás
  • irányítás
  • kommunikáció
  • figyelem
  • hallgatás
  • kacagtatás
  • szeretet
Ha tudtok ezekhez kapcsolódó lehetőségeket, szóljatok!
A listát még hiányosnak érzem. Valahogy még nem tükrözi teljesen a valóságot, valahogy a szavak nem azt adják vissza, amit belül érzek. Talán később írok egy újabbat.

Addig is az én időm most arról szól, hogy megint magamat kutassam, illetve még azt sem. Inkább arról, hogy ne menjek ki a Csendből. Új nézőpontok jönnek, egy következő megújulás. Egyenlőre csak mocorgok a sötétben és érzem a húzóerőt, de még érkeznek befelé a dolgok.

Az éjjel egy szép vörös pillangóval álmodtam. A vörös élénk, de különféle árnyalatai mintázták a szárnyait. És a hármasság üzenetét hordozta a mintáival a számomra.
(Andrisnak most kell integessek újra itt egy köszönömmel! Ő tudja miért )
Nem pont ilyen pillangóval álmodtam, de sajnos azt nem tudom lerajzolni pont olyannak (kezdeti próbálkozásaim azért voltak rá )
Megnéztem az álomfejtőben és ott is azt írják, hogy épp átalakulóban vagyok ha ilyesmit álmodok.
Stimmel.

.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése