2010. június 17., csütörtök

Biofeedback

.
... avagy személyes visszajelzés az Elmefitness-Selfness napról.

Mivel az egész szervezés, intézkedés alapvetően az én kezemben volt, elmondható, hogy én izgultam a legjobban :) Természetesen kaptam segítségeket és főleg sok érzelmi támogatást a kedvesemtől.

A helyszín: A szállodáról csak magaslatokban tudok beszélni. Már a szervezés alatt is nagyon kedvesek voltak, kérdés esetén azonnal visszahívtak, rögtön kaptam válaszokat, mindenkiről, akivel kapcsolatba kerültem ott lerítt a profizmus. Az épület belülről is nagyon szép, elegáns. A terem is tökéletesen volt berendezve és kérés nélkül is jöttek megérdeklődni, hogy szükségünk van-e segítségre, váratlan összetevőkre. Aminek külön örültem az a légkondi szabályozhatósága volt, mert így senki sem fagyott meg, mégis kellemes volt a hőmérséklet a kinti hőgutához képest.

Reggel megérkezett az ajándékba szánt vízszállítmány is, ahol szintén nagyon kedvesek voltak velem és még ajándék vizet is kaptunk meglepetésnek. Ráadásul kiderült, hogy a szállító lány egy régi barátnőm barátnője :)

A vizek kaptak szép Elmefitness-gallért és a délutáni menetben ki is osztottuk őket a résztvevőknek. Itt láthatjátok ahogy a belépőjeggyel együtt pózol a kamerának az egyik díszpéldány :)


Örültem, hogy mindenkinek sikerült a megbeszélt időben odaérnie, és felkészülten vártuk a résztvevőket. Jöttek is szép sorjában. Volt a szomszéd folyosón egy másik rendezvény, onnan jöttek páran felénk, megnézték a programot és sóhajtozni kezdtek, hogy de kár, hogy nem ide jöttek :D

Azt kell mondjam, ha csak résztvevőként vagyok jelen aznap, akkor is nagyon elégedett lettem volna, mert minden előadó nagyon felkészült volt, és örültem, hogy mindenkit meg tudtam hallgatni, mert egyik előadás érdekesebb volt mint a másik.

Természetesen az Elmefitness rendszer köré szerveződött a nap és végre sokan nemcsak megismerhették az előnyeit, hanem mindenki meg is tapasztalhatta első kézből, mert a szomszéd teremben ki is lehetett próbálni egy rövidebb demólecke keretében.
A selfness (test-lélek-önismeret egyensúlyának építése) minden témának az alapja volt. Kb. 2 hozzászólásommal lejjebb megtaláljátok a teljes programkiírást.

Sajnos az egyik előadónk utolsó pillanatban lebetegedett, de B tervként remek helyettesítőt találtunk, aki nem kicsit megnevettette az egész csoportot frappáns és ügyes előadásával.

A saját előadásommal is meg voltam elégedve, pedig önmagamhoz vagyok mindig a legkritikusabb. És számomra is meglepő módon menet közben még a földre is lefeküdtem, hogy kérésre demonstráljak egy alvópozíciót :) Na ilyen sem volt még, hogy előadás közben a padlón találom magam :D (a szállót itt is dícséret illeti, mert tökéletesen tiszta volt a szőnyeg)

Nem térek ki egyesével az előadásokra, de minden előadót nagyon szívesen meghallgatnék máskor is, mert nemcsak a témájuk volt figyelemfelkeltő, hanem az előadásmódjuk és a felkészültségük is nagy-nagy dícséretet érdemel. Arról nem is beszélve, hogy mindenki remekül tartotta magát az adott időkorlátokhoz és csak minimális csúszás volt a napi programban, amit a végére még be is tudtunk hozni. Számomra nemcsak szervezőként, de bárhol máshol résztvevőként is fontos, hogy tartsák az adott időket, hiszen így lehet igazodni a többi programom időbeosztásával.

Örömmel láttam, hogy a résztvevők arcán is az az elégedettség tükröződött, amit én is éreztem magamban. Látszott, hogy minden téma iránt érdeklődnek és nyitottak, befogadóak az információkra, ismeretekre. Öröm ilyen társaságnak előadást tartani! Később kaptam visszajelzéseket, hogy tényleg jól láttam, jól érezték magukat! :)

Záróelőadásként megint az Elmefitnessről hallhattunk, mostmár részletesebben a mindennapi hasznosságáról, felhasználási, alkalmazási lehetőségeiről és arról, hogy milyen módokon segíti az önismeretet, a szellemi kiteljesedést, a képességfejlesztést, a relaxáció, meditáció elmélyítését és tudatosabbá tételét.

Ó és természetesen ott volt a tombola, aminek húzása közben megintcsak sokat kacagtunk :)
Itthon elkészítettem egy-egy emléklapot a tombolanyerteseknek, de balga módon a nagy lelkendezésben elfeledkeztem róla, hogy ott lapulnak a dossziémban. Így jártam :)

Ilyen jellegű konferenciát még sosem szerveztem így nagyon örültem a visszajelzéseknek, miszerint mindent nagyon profinak találtak és aprólékosan átgondoltnak. Azért úgy tűnik van előnye is ha egy Hetes átlátogat időnként az Egyes átmenetébe :D [enneagram karaktertípusok]
El is fáradtam nagyon a nap végére. Miután otthon még elsimítottam az utolsó lezáró szálakat, azonnal a Hetes gyönyörökbe vetettem magam pihenésképp és filmeket néztem, jót vacsoráztam és ejtőztem. A selfnesst átvezettem a wellnessbe :)
.

2 megjegyzés:

  1. Tarácska nagyon profi vagy! A vizecskék gallérkája külön +++ szót érdemel. Én pedig azóta igyexem helyesen járni, amióta az előadásodat hallottam és már be vagy építve a programjaim közé, mert ez amit tanítasz ez JÓ!

    VálaszTörlés