2010. szeptember 5., vasárnap

Hivatásos Múzsa vagyok

.
Nyilván a saját múzsám ültette el bennem az ötletet, ami azonnal kivirágzott, hiszen már jóideje vagyok múzsája többeknek. Itt volt az ideje, hogy a természetemből fakadó képességet hivatalosan is kombináljam az életem eddig tanult és tapasztalt dolgaival.

Készül a weblapom is hozzá. A Facebookon már most is megtalálható vagyok, jelöljetek bátran, ide kattintva!


Hogy mit tesz egy Hivatásos Múzsa?
Íme:
Ötleteket adok, megihletek, meghallgatok, tanácsolok, csendben maradok, bíztatok, lelkesítek, kacagtatok, tanítok, felvilágosítok, vígasztalok, megbékítek, felismerésekre sarkallok, más nézőpontot mutatok.
Nem vagy egyedül!
Lélegezz!

Hivatásos Múzsája vagyok vállalkozóknak, magánembereknek, művészeknek, sportolóknak,
Mindenkinek, akinek szüksége van egy múzsa jótékony jelenlétére!
Egyeztessünk időpontot!
A díjazás megbeszélés tárgya.


Számodra is megtaláljuk a módját, hogyan haladj tovább.

Kapcsolat: hivatasosmuzsa@gmail.com
www.egyensulyban.com/hivatasos-muzsa
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése